קידום ופרסום אתרים

עמודי התוצאות של google הופכים כיום לפלטפורמה העיקרית המתווכת בין גולשים המחפשים שרותים, מידע ומוצרים לבין אלה המעוניינים לספק אותם. עסק שימנף את כלי העבודה הזה יוכל להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלים ע"י מיתוג נכון ברשת וחשיפה במקומות הנכונים. מה שאומר הגדלת היקף המכירות והרווחים.

סקרים אחרונים מצביעים כי בישראל 90% מהגולשים משתמשים כיום במנוע החיפוש של google ולאור נתון זה, ברור לכל כי השקעה ברשת האינטרנט בכלל ובקידום האתר בgoogle בפרט היא נדרשת ונחוצה. השיווק ברשת מתחלק לשלושה חלקים עיקריים: קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן בגוגל PPC, פרסום ומיתוג העסק ברשתות החברתיות.

קידום אתרים אורגני בגוגל:
כאשר אנו מחליטים לקדם את האתר שלנו, עלינו לעשות עבודת תחקיר מקדימה, כלומר: לנתח את השוק, לבדוק מהן שאיפות ומטרות הלקוח בתהליך הקידום (מיתוג, פרסום, מכירות וכד'), ולפי ניתוח זה נבחר את מילות המפתח (הביטויים) אותם נרצה לקדם בתוצאות החיפוש. לאחר מכן נבצע אופטימיזציה לכל ביטוי נבחר, נרשום את האתר למנועי חיפוש מובילים, נחליף קישורים עם אתרים רלוונטים לפי הצורך, רישום האתר לאינדקסים מובחרים, הרשמה ל Webmaster Tools וכמובן נדאג להגדיל משמעותית את התעבורה באתר.


פרסום אתרים ממומן PPC

בניגוד לניהול קמפיינים ברשת הישנה: עיתונות, שילוט חוץ וכדומה, לניהול הקמפיינים בגוגל ישנן מספר יתרונות חשובים:

• פנייה לקהל יעד ממוקד ביותר (לפי מילות מפתח).
• מעקב אחרי יעילות המודעות והפקת לקחים.
• מעקב תעבורה באתר בזמן הקמפיין.
• בדיקת יחס המרות.

לקמפיין שכזה, כאשר הוא מבוצע בצורה נכונה תהיינה השפעות חיוביות מרחיקות לכת על בית העסק או המותג אותו תרצו לפרסם ברשת, ניתוב הלקוחות הפוטנציאלים לאתר שלכם יגדל ובכך תוגבר החשיפה.
ניתוח תנועת הגולשים באתר היא פעולה הכרחית עבור בעלי עסקים המנהלים קמפיינים אינטרנטים. מקצועני הפרסום של "אליאש סטודיו" ינתחו בעבורכם את הנתונים תוך הסקת המסקנות מדוחו"ת google analitics ,דבר שיאפשר לבעלי האתר איסוף מידע רלוונטי.


פייסבוק ורשתות חברתיות

שיווק במדיות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט הפכו לחוד החנית בעולם השיווק. פלטפורמה זו מהווה הזדמנות אדירה להעברת מסרים שיווקיים ובנוסף, ניתנת אפשרות ללקוח לשתף ולהגיב. למרות זאת, מדובר במשימה מורכבת ביותר ולכן על מנת שנתבלט יש צורך להפגין יצירתיות יוצאת מגדר הרגיל. כאן אנו נכנסים לתמונה: גיוס אוהדים וחברים, הכרות עם רשתות בארץ ובחו"ל, הפקת תכנים יצירתיים (וידאו, תמונות, טפסים, עיצוב עמודים וכו'), פעילות ענפה ברשתות חברתיות מקצועיות.

עמודי נחיתה

עמודי נחיתה ("דפי נחיתה") הם עמודים אליהם הגולש "נוחת" לאחר שלחץ על מודעת פרסום במהלך קמפיין שיווקי באינטרנט. עמוד הנחיתה בד"כ יעוצב בצורה "מכירתית" וממוקדת ובצורה שתעורר סקרנות אצל הגולש. במידה והעיצוב יהיה מוצלח נוכל להגשים את המטרה שהיא הובלת הגולש לפעולה אותה הגדרנו כיעד: רכישת המוצר, פנייה לטופס צור קשר וכדומה. טעות נפוצה שרואים כיום היא הפנייה מן המודעה אל עמוד הבית של האתר שלנו. במצב שכזה הגולש יכול בקלות להתבלבל ובמהרה לעזוב את האתר שלנו.





 



 
 
 
 



כל הזכויות שמורות לאליאש סטודיו בע"מ 2008 - 2015©  |   רח. בן יהודה 37 הרצליה  |  טל. 09-7739062